Komenda Powiatowa Policji w Łęcznej uruchomiła Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na platformie ePUAP. Umożliwia ona przyjmowanie i obsługę dokumentów elektronicznych podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Należy pamiętać, że w celu złożenia wniosku do Komendy Powiatowej Policji w Łęcznej konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Komendy Powiatowej Policji w Łęcznej:
- przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza lub dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP.
- złożenie dokumentów w godzinach od 7.30 do 15.30 w Zespole Prezydialnym Komendy Powiatowej Policji w Łęcznej, przy ul. Księży Wrześniewskich 10 w Łęcznej na następujących nośnikach danych:
- pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
- płyta CD-RW
- wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Komendy Powiatowej Policji w Łęcznej:
- dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym
- akceptowalne formaty załączników to:
DOC, RTF
ODS, ODT
XLS
CSV
TXT
GIF, TIF, BMP, JPG
PDF
ZIP
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3 MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.