klauzula infromacyjna dla kandydatów do pracy - Komenda Powiatowa Policji w Łęcznej

Biuletyn Informacji Publicznej

klauzula infromacyjna dla kandydatów do pracy

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy

 

Ogłoszenie numer 156167 na stanowisko Specjalisty w Wydziale Kryminalnym Komendy Powiatowej Policji w Łęcznej

Wymiar czasu pracy: 1,0 etatu

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy: 21-010 Łęczna, ul. Księży Wrześniewskich 10

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Łęcznej

21-010 Łęczna, ul. Księży Wrześniewskich 10

Wynagrodzenie: 5.105,94 zł brutto

 

ZAKRES ZADAŃ:

  1. Ewidencjonowanie i przechowywanie prawidłowo zabezpieczonych dowodów rzeczowych oraz śladów kryminalistycznych;
  2. Prowadzenie księgi dowodów rzeczowych/przedmiotów, księgi dowodów rzeczowych broni i amunicji; 
  3. Prowadzenie ”Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo – Śledczych (ERCDŚ) w zakresie ustalonym przyznanymi uprawnieniami, w szczególności terminowe wprowadzanie i modyfikowanie danych;
  4. Prowadzenie korespondencji i rozdysponowanie dowodów rzeczowych i śladów postępowań zakończonych, umorzonych i przedawnionych;
  5. Przyjmowanie i sprawdzanie dowodów rzeczowych dowodów rzeczowych w postaci broni i amunicji do magazynu do czasu rozdysponowania przez właściwy organ;
  6. Wykonywanie czynności związanych z prawidłowym przekazywaniem dowodów rzeczowych do prokuratury lub innych organów albo instytucji oraz uprawnionych osób;
  7. Obsługa Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD) oraz obsługa korespondencji Wydziału Kryminalnego.

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  • wykształcenie – wyższe
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • brak zatrudnienia lub pełnienia służby w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. w organach bezpieczeństwa państwa lub bycia współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
  • znajomość przepisów Kodeksu Karnego, Kodeksu Postępowania Karnego, Ustawy o Służbie Cywilnej.
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • umiejętność współpracy i komunikatywność

 

WYMAGANIA DODATKOWE:

  • wykształcenie wyższe - administracja lub prawo
  • doświadczenie zawodowe 1 rok w pracy na podobnym stanowisku w administracji

OFERUJEMY:

  • Ruchomy czas pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

 

DOSTĘPNOŚĆ:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Osoby z niepełnosprawnością nie mogą skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie należy więc składać dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.

 

WARUNKI PRACY:

Czynności na stanowisku pracy wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera (powyżej 4 godzin na dobę) oraz innych urządzeń biurowych (telefon, drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów). Realizacja zadań wymaga częstych kontaktów z pracownikami innych komórek organizacyjnych. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Na stanowisku  specjalisty zadania realizowane są samodzielnie.

Praca wykonywana jest w pomieszczeniach budynku Komendy Powiatowej Policji w Łęcznej przy ulicy Księży Wrześniewskich 10 usytuowanych na I piętrze. Budynek nie jest wyposażony w windy. Wyznaczone jest miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

 

DOKUMENTY NIEZBĘDNE:

  • CV i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • oświadczenie o niezatrudnieniu lub nie pełnieniu służby w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. w organach bezpieczeństwa państwa lub niebyciu współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • klauzula informacyjna dla kandydatek/kandydatów do pracy
  • kopie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE 
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DOKUMENTY DODATKOWE:

  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe/staż pracy

 

TERMINY I MIEJSCE SKLADANIA DOKUMENTÓW:

Dokumenty należy złożyć do: 23.09.2025 r.

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Ogłoszenie nr 156167”

Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji w Łęcznej, ul. Księży Wrześniewskich 10, 21-010 Łęczna

 

PLANOWANE METODY/TECHNIKI NABORU:

1. weryfikacja formalna,

2. test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.

 

DODATKOWE INFORMACJE:

Oferowane wynagrodzenie zasadnicze:5.105,94 zł brutto wynikające z mnożnika kwoty bazowej 1,85 oraz ewentualnie dodatek z tytułu wysługi lat pracy.

Zatrudnienie osoby wyłonionej w drodze naboru nastąpi po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KPP w Łęcznej postępowania sprawdzającego i wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub posiadanie wymaganego poświadczenia bezpieczeństwa.

Oferty należy składać osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej Policji w Łęcznej lub przesyłać na wskazany powyżej adres. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem, opatrzeć datą i własnoręcznym podpisem.

Po weryfikacji formalnej ofert kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie osobistej prezentacji. Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną zniszczone po zakończeniu naboru.

Komenda Powiatowa Policji w Łęcznej nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze.

 

Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 47 8127233.

 

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Łęcznej z siedzibą przy ul. Księży Wrześniewskich 10  telefon 478127216

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.leczna@lu.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych:

Przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcą danych osobowych jest Komenda Powiatowa Policji w Łęcznej

Okres przechowywania danych:

Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4. prawo do usunięcia danych osobowych;

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,

00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje:

Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Metryczka

Data publikacji : 13.09.2025
Data modyfikacji : 12.09.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Łęcznej
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Ewelina Borszczan
Osoba udostępniająca informację:
Katarzyna Matuszczak KPP Łęczna
Osoba modyfikująca informację:
Katarzyna Matuszczak
do góry