PLANOWANE TERMINY PRZYJĘĆ DO SŁUŻBY W POLICJI
Poniżej znajduje się link do aktualnych zasad doboru do służby w Policji:
Komenda Powiatowa Policji nie przeprowadza doboru do służby w Policji. Właściwą jednostką w tym zakresie dla województwa lubelskiego jest:
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
20 – 019 Lublin
ul. Narutowicza 73
Sekcja Doboru
Wydziału Kadr i Szkolenia
Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
telefon 47 811 46 55
faks 47 811 15 23
Jednak od dnia 25 marca 2024 roku dokumenty w sprawie przyjęcia do służby w Policji, w ramach pierwszego etapu rekrutacji można składać również w Komendzie Powiatowej Policji w Łęcznej. Złożone dokumenty zostaną przekazane niezwłocznie do Sekcji Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojeódzkiej Policji w Lublinie, która będzie prowadziła dalszy proces rekrutacji.
Przyjmowanie podań odbywa się od poniedziałku do piątku:
w poniedziałki od godziny 8.00 do 19.00
w pozostałe dni od godziny 8.00 do 14.00
telefon 47 812 72 31
Niezbędne informacje dotyczące procedur, wymaganych dokumentów oraz wymogów spełnienia odpowiednich kryteriów przez kandydatów przystępujących do procesu naboru do służby w Policji znajdują się na stronach internetowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie oraz Komendy Głównej Policji.
Informacji szukaj na stronach: