Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy
Ogłoszenie numer 156167 na stanowisko Specjalisty w Wydziale Kryminalnym Komendy Powiatowej Policji w Łęcznej
Wymiar czasu pracy: 1,0 etatu
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: 21-010 Łęczna, ul. Księży Wrześniewskich 10
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Łęcznej
21-010 Łęczna, ul. Księży Wrześniewskich 10
Wynagrodzenie: 5.105,94 zł brutto
ZAKRES ZADAŃ:
- Ewidencjonowanie i przechowywanie prawidłowo zabezpieczonych dowodów rzeczowych oraz śladów kryminalistycznych;
- Prowadzenie księgi dowodów rzeczowych/przedmiotów, księgi dowodów rzeczowych broni i amunicji;
- Prowadzenie ”Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo – Śledczych (ERCDŚ) w zakresie ustalonym przyznanymi uprawnieniami, w szczególności terminowe wprowadzanie i modyfikowanie danych;
- Prowadzenie korespondencji i rozdysponowanie dowodów rzeczowych i śladów postępowań zakończonych, umorzonych i przedawnionych;
- Przyjmowanie i sprawdzanie dowodów rzeczowych dowodów rzeczowych w postaci broni i amunicji do magazynu do czasu rozdysponowania przez właściwy organ;
- Wykonywanie czynności związanych z prawidłowym przekazywaniem dowodów rzeczowych do prokuratury lub innych organów albo instytucji oraz uprawnionych osób;
- Obsługa Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD) oraz obsługa korespondencji Wydziału Kryminalnego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie – wyższe
- doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- brak zatrudnienia lub pełnienia służby w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. w organach bezpieczeństwa państwa lub bycia współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
- znajomość przepisów Kodeksu Karnego, Kodeksu Postępowania Karnego, Ustawy o Służbie Cywilnej.
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- umiejętność współpracy i komunikatywność
WYMAGANIA DODATKOWE:
- wykształcenie wyższe - administracja lub prawo
- doświadczenie zawodowe 1 rok w pracy na podobnym stanowisku w administracji
OFERUJEMY:
- Ruchomy czas pracy
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
DOSTĘPNOŚĆ:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Osoby z niepełnosprawnością nie mogą skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie należy więc składać dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
WARUNKI PRACY:
Czynności na stanowisku pracy wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera (powyżej 4 godzin na dobę) oraz innych urządzeń biurowych (telefon, drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów). Realizacja zadań wymaga częstych kontaktów z pracownikami innych komórek organizacyjnych. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Na stanowisku specjalisty zadania realizowane są samodzielnie.
Praca wykonywana jest w pomieszczeniach budynku Komendy Powiatowej Policji w Łęcznej przy ulicy Księży Wrześniewskich 10 usytuowanych na I piętrze. Budynek nie jest wyposażony w windy. Wyznaczone jest miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
DOKUMENTY NIEZBĘDNE:
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- oświadczenie o niezatrudnieniu lub nie pełnieniu służby w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. w organach bezpieczeństwa państwa lub niebyciu współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- klauzula informacyjna dla kandydatek/kandydatów do pracy
- kopie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY DODATKOWE:
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe/staż pracy
TERMINY I MIEJSCE SKLADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy złożyć do: 23.09.2025 r.
w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Ogłoszenie nr 156167”
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji w Łęcznej, ul. Księży Wrześniewskich 10, 21-010 Łęczna
PLANOWANE METODY/TECHNIKI NABORU:
1. weryfikacja formalna,
2. test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
DODATKOWE INFORMACJE:
Oferowane wynagrodzenie zasadnicze:5.105,94 zł brutto wynikające z mnożnika kwoty bazowej 1,85 oraz ewentualnie dodatek z tytułu wysługi lat pracy.
Zatrudnienie osoby wyłonionej w drodze naboru nastąpi po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KPP w Łęcznej postępowania sprawdzającego i wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub posiadanie wymaganego poświadczenia bezpieczeństwa.
Oferty należy składać osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej Policji w Łęcznej lub przesyłać na wskazany powyżej adres. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem, opatrzeć datą i własnoręcznym podpisem.
Po weryfikacji formalnej ofert kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie osobistej prezentacji. Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną zniszczone po zakończeniu naboru.
Komenda Powiatowa Policji w Łęcznej nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 47 8127233.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Łęcznej z siedzibą przy ul. Księży Wrześniewskich 10 telefon 478127216
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.leczna@lu.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
Przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcą danych osobowych jest Komenda Powiatowa Policji w Łęcznej
Okres przechowywania danych:
Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje:
Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.